به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    بهترین قیمت تور روسیه نوروز 1401 چیست؟


    سفریار به عنوان تامین کننده مستقیم تور روسیه تصمیم گرفت در تور نوروزی شما خاطرات شگفت انگیزی را برای شما رقم بزند. در همین راستا با ارائه کمترین تور روسیه نوروز امسال، سعی داریم شرایطی را برای شما فراهم کنیم که با پرداخت حداقل دستمزد سفری مجلل را تجربه کنید. مطمئن باشید با تور های ما، سفری رویایی به مسکو، سن پترزبورگ را تجربه خواهید کرد. پترزبورگ و کازان و سوچی و عرضه تور روسیه نوروز 1401 شما را راضی خواهد کرد. همچنین در پکیج تور Russian Spring ارائه شده توسط سفریار تور Russian Luxury (هواپیمای خارجی باکیفیت و برترین هتل های 5 ستاره و لوکس روسی) گنجانده شده است و در صورت علاقه به تور Russian Spring Luxury می توانید آنها را رزرو و خریداری کنید. قیمت تور روسیه عید 1401 به عوامل مختلفی بستگی دارد. اول اینکه نوروز یکی از روزهای پرمخاطب ملت ایران است و می توان پیش بینی کرد که در این زمان رتبه تور روسیه کمی بالاتر خواهد بود. از طرفی هزینه بلیط هواپیما و رزرو هتل بسته به کیفیت خدمات و موقعیت مکانی ممکن است هزینه این بسته مسافرتی را تغییر دهد.
     

    سفریار آریا
    شنبه 28 اسفند 1400 - 17:40
    بازدید : 252
    برچسب‌ها :

    بهترين زمان براي خريد تور آلانيا نوروز 1401 چه زماني است؟


    پيشنهاد سفريار براي كنترل هزينه هاي خود اين است كه بهتر است بليط رفت و برگشت را 2 يا 3 ماه قبل از موعد مقرر خريداري كنيد. اگر مي خواهيد از 17 مارس تا 25 آوريل در آلانيا باشيد، نيمه دوم فوريه تاريخ خوبي براي خريد تور Alanya Spring 1401 است.
    اما اگر مي‌خواهيد در فصل تعطيلات به همراه خانواده به ايران برويد، مي‌توانيد در روز اول تعطيلات نوروزي پنجم فروردين عيد 1401 آلانيا را به صورت تور بخريد. اين مهم است كه بدانيد اگر بتوانيد تا 9 فوريه صبر كنيد، از ازدحام جمعيت بسيار كاسته مي شود و به خصوص هزينه سفر تور به آلانيا در سال جديد و مي توانيد به آلانيا بهار تور برويد و قيمت بهتري دريافت كنيد.

    سفریار آریا
    سه شنبه 24 اسفند 1400 - 18:39
    بازدید : 201
    برچسب‌ها :

    شرایط نوروز تور هند در زمان کرونا چیست؟


    خوشبختانه طبق اعلام دولت هند، مرزهای گردشگری این کشور پس از گذشت بیش از دو سال به روی گردشگران بسته شده است و این کشور پذیرای مسافرانی به مقاصد مختلف از جمله دهلی، آگرا و جیپور است. مسافران نوروزی 1401 تور هند موظفند حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز برگشت آزمایش PCR خود را انجام داده و در فرودگاه نتیجه منفی بگیرند. با این اطلاعیه می توانید از ابتدای اسفندماه از طریق مجموعه سفریار Aria برای تعطیلات هندی امسال تور رزرو و خریداری کنید. با توجه به اینکه فصل زیبای بهار یکی از بهترین زمان ها برای سفر به هند است، قطعا سفر به این کشور بسیار لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود.

    سفریار آریا
    سه شنبه 17 اسفند 1400 - 21:08
    بازدید : 186
    برچسب‌ها :

     بهترين زمان براي خريد تور هاي نوروزي يزد چه زماني است؟


    بايد بگوييم كه شهر يزد در ايام نوروز چندان شلوغ از ديگر جاذبه هاي گردشگري محلي و پرطرفدار نيست، بنابراين در آخرين ماه سال يعني اوايل اسفند ماه فرصت خريد يا رزرو تور يزد نوروز 1401 را داريد. توجه داشته باشيد كه تور خاك بسيار زودتر به دليل نيازهاي بيشتر تكميل مي شود. به همين دليل است كه سفريار توصيه مي كند اين تور ها را در اسرع وقت خريداري كنيد. سپس اگر روش هوايي تور يزد نوروز 1401 را براي سفر انتخاب كرده ايد، كافي است دو هفته قبل از سفر تور يزد را خريداري كنيد.

    سفریار آریا
    دوشنبه 16 اسفند 1400 - 21:39
    بازدید : 290
    برچسب‌ها :

     

    آیا برای سفر با تور نوروز ارمنستان به ویزا نیاز داریم؟


    نه عزیز، برای سفر به ارمنستان نیازی به ویزای تور ندارید، فقط پاسپورت ۷ ماهه کافی است زیرا مسافران ایرانی در بدو ورود به ارمنستان ویزا دریافت خواهند کرد.


    عوامل موثر بر قیمت تور ارمنستان نوروز 1401 چیست؟


    به طور کلی، قیمت ها در تور جورجیا بهار به عوامل مهم مختلفی بستگی دارد، از جمله: نوع خط هوایی که انتخاب می کنید، نوع هتل، تعداد روزهای اقامت، فصل سفر، و موسسه ای که از آن سفر می کنید. و همچنین نرخ دلار و شرایط اقتصادی. اما می توانید به راحتی و هوشمندانه هزینه های سفر خود را مدیریت کنید. قیمت هتل و بلیط هواپیما یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نوروز 1401 در تور ارمنستان است، قیمت پروازهای خارجی در این بازه زمانی بالاتر است و قیمت هتل های پنج ستاره در ارمنستان و سایر شهرهای تور نیز بالاترین قیمت را دارد. .

    سفریار آریا
    شنبه 14 اسفند 1400 - 19:30
    بازدید : 348
    برچسب‌ها :

    شرایط سفر برای تور سریلانکا نوروز 1401 در طول کووید-19؟


    ویزای تور سریلانکا + بیمه کرونا با سقف پوشش 50000 دلاری که به صورت آنلاین برای همه مسافران صادر می شود. مسافران بالای 2 سال باید کوپن هتل/شرکت و نتیجه آزمایش کرونا منفی داشته باشند. تست PCR در بدو ورود به هتل و پاسخ منفی پس از 18 تا 24 ساعت برای استفاده از سرویس خاک رس تور و استخر هتل. در صورت مثبت شدن تست، کلیه هزینه های مربوط به درمان و دارو توسط شرکت های بیمه سریلانکا پرداخت خواهد شد. مسافران تنها می توانند از جاذبه های مورد تایید وزارت گردشگری به صورت پکیج شامل تور لیدر و راننده بازدید کنند و باید در فرودگاه/ترانزیت/هتل از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی استفاده کنند. تست دوم بازگشت به ایران در داخل اقامتگاه می باشد و در صورت مثبت بودن تست کلیه هزینه های مربوط به درمان و دارو بر عهده شرکت بیمه سریلانکا می باشد.

    سفریار آریا
    پنجشنبه 12 اسفند 1400 - 17:27
    بازدید : 268
    برچسب‌ها :

    قيمت تور ترابزون 1401 نوروزي را چه عواملي تعيين مي كند؟


    هزينه تور استانبول نوروز 1401 به پارامترهاي مختلفي مانند بليط هواپيما رفت و برگشت، اقامت در هتل، مدت اقامت، تاريخ سفر و خدمات تور بستگي دارد. ماهان، تابان، ايران اير، ايران اير، قشم اير، اطلس اير، پگاسوس، تركيش ايرلاينز و ... از شهرهاي ايران به ترابزون پرواز مي كنند و طبيعتا ايرلاين هاي ايران ارزانتر از ايرلاين هاي خارجي هستند. همچنين مي توانيد هتلي با ستاره هاي كم و دور از مركز شهر را براي اقامت ارزان انتخاب كنيد. توجه: افزايش قيمت پرواز رفت و برگشت و هزينه اقامت در هتل هاي ترابزون ممكن است اختلاف قيمت تورهاي نوروزي ترابزون و تورهاي ترابزون در زمان هاي ديگر را دو برابر كند!

    سفریار آریا
    چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 18:20
    بازدید : 298
    برچسب‌ها :

    با توجه به شرايط فعلي در ايام كرونا، آيا تور نوروز 1401 برگزار مي شود؟


    از آنجايي كه فصل بهار يكي از شلوغ ترين فصل هاي سفر و گردشگري در ايران است، همه به دنبال مقاصد ارزان و جذاب هستند. نكته اصلي اين است كه با فرا رسيدن سال جديد، اكثر افرادي كه به سفر و گردشگري مي پردازند، براي گذراندن اين تعطيلات هيجان انگيز برنامه ريزي مي كنند. اما آيا اين امكان براي شما مسافران عزيز در زمان همه گيري كرونا وجود دارد؟ خب، با توجه به اينكه 2 سال پيش، درست قبل از شروع سال جديد، كل دنيا درگير ماجرايي غيرقابل پيش بيني به نام كرونا بود، صنعت گردشگري ضربه سختي خورده است، اما خوشبختانه اين روزها شاهد كاهش شيوع هستيم. از اين بيماري خوشبختانه در بهار سال 1401 شاهد رفع اين بيماري و واكسيناسيون جهاني مردم در سراسر دنيا هستيم و اكنون با خيال راحت منتظر سفر نوروزي هستيم و شما عزيزان مي توانيد به راحتي به سلامتي خود برسيد. و سفر هيجان انگيز در برنامه با خانواده شما.

    سفریار آریا
    دوشنبه 9 اسفند 1400 - 20:10
    بازدید : 192
    برچسب‌ها :

    بهترين زمان خريد تور ازمير نوروز 1401 چه تاريخي است؟


    پيشنهاد سفريار براي شما جهت كنترل هزينه ها اين است كه بهتر است بليط رفت و برگشت خود را 2 الي 3 ماه قبل از تاريخ سفرتان خريداري كنيد. اگر ترجيح تان اين است كه 27 اسفند تا 4 فروردين در شهر ازمير باشيد، نيمه دوم بهمن ماه تاريخ مناسبي براي خريد تور ازمير بهار 1401 است. اما اگر قصد داريد لحظه سال تحويل را در ايران و در كنار خانوادتان باشيد، مي ‌توانيد در همان روزهاي ابتدايي تعطيلات نوروز، تور ازمير عيد 1401 خود را براي تاريخ 5 فروردين ماه به بعد رزرو يا خريداري نماييد. راستي مهم است بدانيد كه اگر بتوانيد تا 9 فرورين صبر كنيد، از شلوغي و مهمتر هزينه ‌هاي تور مسافرتي ازمير ويژه سال نو به شدت كاهش پيدا مي كند و مي ‌توانيد با قيمت مناسب ‌تري راهي تور بهاري ازمير شويد.

    سفریار آریا
    دوشنبه 9 اسفند 1400 - 20:09
    بازدید : 266
    برچسب‌ها :

    قیمت تور بدروم نوروز 1401 چیست؟


    انتظار می رود قیمت تور برای نوروز 1401 بدروم متفاوت باشد، از جمله قیمت بلیط پرواز بدروم داخلی یا خارجی، قیمت هتل بدروم (5 ستاره، 4 ستاره یا 3 ستاره)، تعداد روزهایی که قصد اقامت دارید. شهر و سایر خدمات .. در ایرلاین مورد نظر شما. با این حال، ما در آژانس مسافرتی آریا، اعضای مستقیم تور بدروم، به دنبال این هستیم که سال جدید را خاص تر از سال گذشته آغاز کنیم و سفری پر از خاطرات سرگرم کننده و به یاد ماندنی را در زندگی خود رقم بزنیم.

    سفریار آریا
    يکشنبه 8 اسفند 1400 - 21:36
    بازدید : 236
    برچسب‌ها :

    بهترین زمان برای تورهای نوروزی مارماریس چه زمانی است؟

    پکیج های تور مارماریس معمولا به صورت 6 شب و 7 روز برگزار می شود اما در برخی موارد و بسته به شرکت هواپیمایی ممکن است تا 7 شب و 8 روز افزایش یابد. در ضمن خدمات هتل به صورت ALL و UALL می باشد و در لیست هتل پکیج تور مارماریس فروردین 1401 می توانید هتلی با سرویس B.B را مشاهده کنید که خرید آن را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم. با این حال، مشاور سفر شما 6 شب و 7 روز را به عنوان بهترین مدت اقامت در مارماریس توصیه می کند، زیرا اکثر تورهای مارماریس در آن زمان به دلیل تعداد پروازهای برگشت در دسترس هستند.

    سفریار آریا
    چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 18:30
    بازدید : 248
    برچسب‌ها :

    بهترين زمان براي خريد تور كوش آداسي نوروز 1401 چه زماني است؟

     


    خوب بهترين و پرطرفدارترين زمان براي سفر به شهر زيباي كوش آداسي براي گذراندن تعطيلات نوروز از 18 مارس تا 25 آوريل است و اين بهترين زمان براي استفاده از بهترين هتل ها، امكانات و برنامه هاي تفريحي جذاب تور كوش آداسي نوروز 1401 آره است. . البته لازم است بدانيد كه تور كوش آداسي براي ترم بهار در فاصله 28 اسفند تا 2 فروردين نسبت به ساير دوره ها كمي گرانتر است. اما اگر سفر خود را به 9 فوريه موكول كنيد، طبيعتا از شلوغي تور كوش آداسي كمي كاسته مي شود و مي توانيد تور كوش آداسي مورد نظر خود را با قيمت مناسب تري خريداري كنيد. اما توصيه سفريار Travel Kit براي كنترل هزينه اين است كه تور خود را دو تا سه ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد.

     

    سفریار آریا
    چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 18:15
    بازدید : 251
    برچسب‌ها :

    بهترین زمان برای خرید تور کوش آداسی نوروز 1401 چه زمانی است؟


    خوب بهترین و پرطرفدارترین زمان برای سفر به شهر زیبای کوش آداسی برای گذراندن تعطیلات نوروز از 18 مارس تا 25 آوریل است و این بهترین زمان برای استفاده از بهترین هتل ها، امکانات و برنامه های تفریحی جذاب تور کوش آداسی نوروز 1401 آره است. . البته لازم است بدانید که تور کوش آداسی برای ترم بهار در فاصله 28 اسفند تا 2 فروردین نسبت به سایر دوره ها کمی گرانتر است. اما اگر سفر خود را به 9 فوریه موکول کنید، طبیعتا از شلوغی تور کوش آداسی کمی کاسته می شود و می توانید تور کوش آداسی مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری خریداری کنید. اما توصیه سفریار Travel Kit برای کنترل هزینه این است که تور خود را دو تا سه ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید.

     

    سفریار آریا
    چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 18:25
    بازدید : 249
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 131
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه